Why are you my remedy?

Hallå på er, jag hoppas att ni har det bra i detta tråkiga vädret, själv så håller jag mig inne och städar. 
Har inte pluggat någonting idag än så länge faktiskt utan jag har städat och tvättat, Malin och Lena får hit en tjej från Norwich nu på lördag och därför städar och fixar jag inför det. 
Jag kommer förmodligen inte vara hemma när hon kommer tyvärr, skall på tjejmiddag hos Therese vid 18 tiden och fira hennes födelsedag med massa härliga tjejer och då sover jag där och så får jag träffa henne på söndag när jag kommer hem istället, lite tråkigt att inte vara med på hennes första dag i Sverige och hennes första svenska middag men hon stannar i en vecka och det skall bli jätte roligt att träffa Therese och alla andra så det får helt enkelt vara okej ;) 
 
Istället skall jag plugga i kväll efter maten, läsa lite psykologi och göra några prov och så får jag plugga desto mer imorgon istället. Har även bokat in muntan i både psykologin och religionskunskapen så vecka 44 har jag bockat av två ämnen till, skönt! 
 
Nu väntar jag på att tvätten skall bli klar så att jag kan hänga upp den och sätta på en ny maskin, under tiden tänker jag städa i mitt rum (vilket verkligen behövs...) och lyssna på bra musik. 
Jobbet igår var by the way roligt och jag trivs jätte bra, är så himla tacksam att jag fick just detta uppdraget och att det gick så fort! Jag skall dessutom vara ledare på ett läger nästa helg innan lovet och sedan hjälpa till i kyrkan på söndagen medans barnen sjunger och spelar teater, också ett väldigt härligt jobb och jag är så glad att dem hörde av sig och frågade om jag ville hjälpa till. 
 
Vi hörs, kram 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0