Ångest.

Usch jag får verkligen ångest och panik när jag tänker på hur mycket plugg jag missar, eller jag missar ju ingenting egentligen eftersom jag inte har lektioner att gå på men jag förlorar ju massa tid där jag hade kunnat plugga. 

Sen kan jag inte direkt hjälpa att huvudet säger nej och eftersom jag aldrig har haft hjärnskakning innan så vet jag inte alls hur sträng man skall vara med tex tv tittande och plugg, men så länge jag får ont i huvudet och mår illa efter en kvarts ansträngning så får jag stå ut med ångesten över plugget...

Foten är bättre idag=svullnaden är nästan helt borta och den blåa randen på tårna syns knappt.
Det betyder däremot inte att foten är bra utan när svullnaden är borta och foten känns okej måste jag börja träna upp alla ledband och allt annat roligt som tog skada i fallet. 

Kul att allt jag skriver om är klagomål och skadan men just nu är jag riktigt depp. Hoppas att ni förstår! 

Kunde inte somna i går kväll så jag låg vaken och hade ont i huvudet till ca tre på natten, orkar inte. 

Nu skall jag försöka somna om i någon timma, kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0