Det är ditt val.

Haft en super bra helg med massa gott att äta, har inte haft tid att blogga däremot...

I fredags åkte jag, Lena, Malin och T till Frölunda torg, köpte lite smink till mig och sedan bara presenter till Ida. Vi mötte upp pappa och så handlade vi mat innan vi åkte hem igen. 
Bakade marängtårtan på kvällen och tittade på film. 
Marängtårtan blev helt okej, själva marängen blev helt jäkla grymt perfekt men krämen i mitten smakade för mycket banan vilket förstörde mycket.

På lördagen åkte jag med T hem till honom, handlade lite mat innan vi åkte hem till mig igen och så bakade jag rosa drömmar och fixade inför kalaset.
Klockan ett skulle ju kusinerna komma men dem var sjuka så pappa åkte in till Göteborg och hämtade •••••••• och så följde hon med hem och åt tårta och kakor. 
Så det blev ett mini kalas med bara familjen kan man väl säga :) 

På kvällen grillade vi kött och satt och pratade och hade det jätte mysigt, åt gott och hade massa tända ljus, perfekt! 
Avslutade kvällen med att spela absolut överens alla åtta vilket var hur jäkla roligt som helst! 

Idag har vi bara slappat i soffan och spelat spel på våra mobiler, Haha roligare än vad det låter ;) 
Peter, Lenas lillebror var även här och så klippte jag honom inför skolfotot i veckan.
Och så har jag även varit och röstat och nu har T åkt hem till sig och vi andra har grillat och ätit korv med bröd. 

Nu är jag helt slut i både kroppen och huvudet, förkylningen är bättre men energin är ändå nere på noll. 
Så kvällen kommer spenderas i soffan framför Teen Wolf eller någon bra film och så ska jag planera kommande vecka så att jag har lite koll. 

Eftersom jag fick F och måste komplettera den uppgiften ändras hela nästa veckas plugg och det kommer bli lite stressigare än tänkt, men jag får slita helt enkelt.

Imorgon skall jag gå in till Sätila, skall nämligen börja vara ledare på miniorerna (eller liknande) varje måndag så skall dit imorgon för första gånger. Ser verkligen fram emot det! 
Busskortet börjar ju inte gälla förens 14:00 så imorgon får jag gå då jag skall vara där 13:00, men alla andra gånger kan jag ta en buss vid två tiden. 
 
Nä, nu ska jag röja lite i vardagsrummet medan dem andra äter upp. 

Kram 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0