Effektiv

God morgon! 

Kom hem igår klockan 21:04 och överraskade dem andra, dem visste nämligen inte att jag skulle komma hem, så det var ju lite roligt. 
Satt uppe och pratade med pappa om dem här dagarna och sedan tittade jag på måndagens PH avsnitt innan jag somnade. 

Nu sitter jag och tittar med ett öga på Divergent och det andra ögat är just nu på mobilen eftersom jag bloggar men när jag är klar med detta inlägget skall det ögat fokusera på att redigera bilderna från i måndags. 
Om ett tag skall båda ögonen däremot fokusera på religionskunskapen ;) 

Klockan två tar jag bussen in till Göteborg för att äta på restaurang med Erica och Emelie, och det skall bli väldigt roligt! 

Vi hörs senare, kram 

Fotograf: Hedvig Palmgren (kusin) 
Modell: Emma Palmgren (jag) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0