Ett snabbt hej!

Sitter hemma hos Hedvig och pluggar religionskunskap medan hon är på möte i församlingshemmet, hon kommer hem runt 11:00 och då vet jag inte riktigt vad vi skall hitta på ;)

Jag skull egentligen följt med Tomas och tagit kort idag med men det behövdes inte och därför pluggar jag nu istället.
Gårdagen var hur lyckad som helst och jag hade så himla roligt men det skall jag skriva om när jag kommer hem.

Tar en buss hem ikväll 19:27 och så kliver jag innanför dörrarna hemma nästan prick 21:00 och då skall jag plugga och ladda över alla bilderna till datan och kanske börja titta igenom dem lite iallafall.

Nej, nu skall jag fortsätta plugga, vi hörs ikväll!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0