Fredag

God morgon, ligger i sängen och slö tittar på tv men skall strax gå och äta frukost och sedan plugga. 

Har en konstig nervös känsla i kroppen idag, ingen aning om varför men jag känner mig helt uppstressad och nervös. Skall ta några djupa andetag och så känns det nog bättre snart. 

Skall skriva klart psykologi uppdraget och sedan blir jag hämtad utav Therese någon gång runt 13:00 och då skall vi hem till henne, äta pizza och kolla på film :) 

Får se om jag sover över och åker hem tidigt imorgon eller om jag åker hem sent ikväll, återstår att se hur dagen urartar sig med andra ord. 

Nu kurrar magen för fullt och vill ha frukost, så vi hörs senare! 

Kram 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0