Hejdå måndag.

Då var ännu över dag över, inte den bästa på länge men jag är nöjd över pluggandet och nu hoppas jag bara att det har fastnat någorlunda så att jag kommer ihåg iallafall lite imorgon. 

Malin har hjälpt mig att plugga vilket jag är jätte tacksam för, vi har även tittat på några avsnitt utav Beauty and the beast och så har jag tvättat några maskiner tvätt. 

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, redo att sova, vet dock att jag inte kommer kunna somna än på ett tag och iallafall inte undertiden diskmaskinen är på, så jag skall titta på ett avsnitt utav OTH för att slappna av och få hjärnan på andra tankar. För mycket på gång i mitt huvud just nu och när jag tittar på film kan jag för en gångs skull stänga av för en stund. 

Imorgon är det munta på morgonen, sedan plugg och så får vi se om jag hinner åka och gymma innan jag skall jobba, har tystnadsplikt så mer än att jag skall jobba får ni inte veta, och efter jobbet åker jag förhoppningsvis till Therese och sover hos henne. Hon skall jobba på onsdag men jag kan ju släpa med mig plugget vart som helst så det gör ingen ;) 

Sov gott, kram 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0