Helt slut i huvudet

Nu tar jag en paus i pluggandet, tänker slappa, kanske kolla på film och sedan fortsätta med uppdrag nr 1 i psykologin som skall in senast imorgon. 

Mötet gick bra, skulle ju bara skriva på papper så förstår inte vad som hade kunnat gå dåligt ;) gick via banken och lämnade in papper och sedan traskade jag hem igen. Var hemma 11:40 och sedan dess har jag pluggat och gjort ett prov i psykologin som gick väldigt bra. 

Nu är mitt huvud helt slutkört och skall jag få några bra svar på inlämningen behöver jag ta det lugnt och titta på något annat än allt psykologi snack en stund iallafall ;) 

Händer massa roligt i helgen, imorgon skall jag träffa Therese och vi får se om vi åker in till Göteborg och shoppar med Malin och Ida eller om vi hittar på något annat roligt. På lördag skall jag träffa en barndomskompis och så skall vi ut och festa, är sjukt taggad på att göra Göteborg osäkert!! :D 
En kanon helg väntar mig med andra ord ;) 

Hoppas att ni har en härlig dag. Kram 

Helt svart är jag idag (-skorna...), dålig bild menmen. 


Kommentarer
Anonym

Är det psykologi 1 eller psykologi 2a? :)

Svar: Psykologi 1 :)
Emma Palmgren

2014-09-18 @ 20:09:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0