I'm in over my head!

God morgon och hej ännu en ny vecka. 
Inte sovit något vidare inatt av privata skäl och vaknade dessutom upp med feber och halsont, inget farligt men valde ändå att avstå att jobba i eftermiddag, har dessutom en munta att förbereda mig inför så det kanske var bra ändå. 

Så dagen kommer gå åt till att plugga inför svenskamuntan imorgon, känns faktiskt som att jag har läget under kontroll och det är skönt. 

Har även bestämt att det är dags att komma igång med träningen igen, så om inte halsen blir värre har jag tänkt åka och gymma imorgon, måste ta det lugnt med benet så det blir bara ett lättare pass men det skall bli skönt att komma igång igen. 

Vi hörs mer under dagen, kram 


Min nya klänning jag köpte i fredags :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0