It's over

Hej på er, hoppas att ni haft en bra tisdags förmiddag. 

Muntan gick bra och jag kände mig faktiskt väldigt säker innan och inte alls så nervös som jag brukar. Jag kände verkligen att jag kunde grunderna helt hundra och det gjorde väl att jag inte var så himla nervös, skönt det! 
Läraren var jätte bra och trevlig och dessutom var det min första kvinnliga lärare, så det var ju lite kul. 
Vi gick igenom uppdragen, jag fick prata lite om min komplettering och så betade vi igenom alla epokerna där jag skulle säga ungefärliga årtal, vad som hände under epokerna och sist men inte minst så skulle jag säga en till tre författare och deras verk från varje epok. Mer än så var det inte, tog lite kortare tid än en halvtimme och sedan var det över ;) 

Jag har tittat på ett OTH avsnitt sedan dess och nu skall jag gå ner och äta lite lunch, titta på ett till avsnitt och sedan fortsätta plugga psykologi. Väntar på att betyget i svenskan skall sättas och jag vet ju säkert att jag blir godkänd iallafall, sedan får vi se om jag får högre eller inte. 

Vi hörs, kram

Haha nejdå... Bara ibland ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0