Kan inte sluta gråta.

Ändrade planer. 

Pappa kom inte hem från Göteborg förens nu, så nu blir det ingen fotografering idag. 
Och jag kan inte få tårarna att sluta rinna och jag vill bara lägga mig ner i sängen och försvinna. 

Ledsen för att jag verkligen hade planerat att ta kort idag, av olika anledningar men framförallt så ville jag verkligen ta kort idag för att imorgon vid den här tiden kommer dem inte vara mina längre. 

Visst på pappret kommer dem vara mina men dem nya ägarna kommer vara kontaktade och beslutet kommer vara fattat. 
Jag ville verkligen ta kort idag när dem fortfarande är mina. 
När jag kan le på riktigt. 

Usch jag vill inte längre. 

Nu ska jag försöka rycka upp mig. 

Hörs.




Kommentarer
lina

Varför ska ni sälja hästarna? :-(

2014-09-06 @ 20:50:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0