Lördag.

Hallå på er, har inte hunnit titta in här sedan i torsdags men nu tar jag mig tid :) 

I torsdags var jag ju i Göteborg med Erica och Emelie och det var jätte roligt, god mat och bra sällskap. Träffade även en annan gammal kompis som det visar sig är min granne sedan någon månad tillbaka, haha super roligt. 

I fredags (igår) gick jag upp 06:45 och åkte till Göteborg med pappa, Ida och Malin. Medan pappa åkte till skolan satt vi och åt frukost på Espresso House, jätte gott men väldigt mättande. Vi tittade sedan i affärer innan vi mötte upp pappa och så gick vi allihopa och tittade i affärer. 
Jag fick köpt en snygg blus och en härlig klänning, samt ett par hörlurar som jag planerat att köpa hur länge som helst och nu har jag äntligen ett par hela! 

Vi åkte sedan hem till ••••••••• då hon fyller år idag, så vi lämnade presenter, fikade och tittade hur hon bor, sedan åkte vi och handlade mat och så åkte vi hem. 
Bussen stannade här hemma 19:28 och då dukade vi upp och fixade för att äta varmamackor, kvällen spenderades i soffan ätandes på tårta och chips och så spelade vi snurra flaskan och några andra roliga spel. 

Imorse gick jag upp vid nio, åt frukost och sedan klippte jag pappa, Lena och Idas hår, själv har jag tvättat håret och nu sitter jag i sängen och skall plugga intensivt några timmar. 
Skall skicka in religionskunskapen och titta lite på svenskan, skall ha muntan på tisdag nämligen...

Vi hörs, kram 

Torsdagens middag :)




Påväg in till Gbg igår ;)




Frukost :) 


Tar skydd från regnet under ett träd i väntan på pappa :) 

Grattis! 

Sitter och väntar på bussen hem..

Ida köpte Frozen yoghurt :) 


Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Gott

Svar: Eller hur :)
Emma Palmgren

2014-09-27 @ 13:34:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0