Lycklig.

Ja, förutom att hästarna med 100% säkerhet kommer vara sålda senast på söndag så är jag väldigt lycklig. 

Fast att hästarna snart är sålda gör mig också lycklig fast på ett annat sätt, tjejen jag träffade igår verkade jätte bra och det fick mig att acceptera att detta verkligen händer och att dem kommer få det bra i något nytt hem. 

Jag har haft äran att äga Rullan i 17 år vilket är en väldigt lång tid och nu är det helt enkelt dags att gå vidare. 
Jag har fått lära känna världens snällaste ängel Celika under dem två åren hon har varit min och det är jag tacksam för. 
Vilket i sig är Lycka

Fick även ett samtal idag om att jag har fått jobb, härligt men lite läskigt, haha. 
Eller först skall jag ju på möte och se om vi passar ihop och så får vi ta det från där. Men för stunden så har jag fått jobb som kontaktperson ;) 

Kroppen känns bättre och jag längtar som en galning tills jag klarar av att gå ut på en morgonpromenad med Spyker, man får tänka i små delmål helt enkelt men det stora målet är ju att kunna jogga och gymma som vanligt. 

Och sist men inte minst så har jag väldigt underbara människor i mitt liv just nu och det gör mig otroligt lycklig. 

Jag hoppas att ni är lyckliga :D 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0