Måndag.

Celika gick på hästbilen utan några större protester och ägaren har lagt ut söta bilder på Celika och hennes nya pojkvän på fb så att jag kunde se. 
Snacka om att hon kommer leva livet där! 

Väl hemma igen gick jag och la mig och sov i två timmar, jag var verkligen helt borta och vaknade bara en gång och det var för att näsan var helt igen täppt, haha kul. 

Nu har jag städat Idas rum som en liten extra födelsedagspresent, rensat hennes garderob och verkligen städat super noga. Så hon blev absolut glad vilket var meningen ;) 

Pappa åkte precis och handlade så det blir pyttepanna till middag och glass, maränger, grädde och banan till efterrätt, super! 

Efter maten ska jag göra några mattetal och sedan tänker jag tillbringa resten utav kvällen i soffan framför massa bra tv program, idol, night shift och Paradise Hotel. Måndagar äger! 

Kram 

Fina Ida! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0