När man inte vet.

Halloj. 

Inte skrivit under helgen, dels för att jag varit upptagen och inte orkat men också för att låta huvudet vila. Hjärnskakningen håller i sig och efter att ha kollat på mobil/tv/data/bok i mer än 15 minuter så säger huvudet "sluta" och då måste jag lyssna. 

Kräftskivan i lördags var super härlig! Hade verkligen jätte roligt och det kommer ett inlägg om den imorgon samt några bilder :) 

Idag har jag tillbringat dagen i soffan eller uppe i sängen, foten är mycket bättre och det är huvudet med men jag är inte bra än på långa vägar och det suger. Vill träna, plugga och annat tråkigt/vanligt som man annars gärna slipper göra. 
Vill kunna gå ner för trappan utan att behöva släpa med mig kryckorna. Haha. 

Har varit på jätte dåligt humör nu på kvällen, eller inte dåligt humör egentligen utan mer skiftande, tårarna är nära och jag bara tänker för mycket. 
Typiskt mig och jag tror det får bli sängen tidigt idag så att jag sover bort alla tankar. 

Vi hörs imorgon, kramar! 

Chokladbollar<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0