Nervös inför imorgon.

Tänkte titta in lite snabbt och säga sov gott och att jag hoppas att ni haft en skön torsdag. 

Sjukt skönt att det är helg imorgon men rent plugg mässigt hade det varit bra med en extra veckodag just för att det är så mycket frestelser på helgen, haha nej men jag ska plugga lite på lördag iallafall. 

Tillbringat kvällen i soffan framför Teen Wolf (för serien heter så va?) med Ida, väldigt mysigt och serien var både bättre och läskigare än väntat. 
Innan det tittade jag, Malin och Ida på några avsnitt utav New Girl som också är en bra serie. 

Imorgon ringer klockan sju, skall äta frukost och titta på någon utav serierna med syskonen innan dem sticker till skolan och så skall jag och Alex till stallet. Han är nämligen ledig imorgon vilket är perfekt för då kan han hjälpa mig med hästarna ;) 

Vi hörs imorgon, sov gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0