Ny vecka.

God middag på er. 

Vaknade 07:00 imorse och låg och tittade på ett avsnitt utav Teen Wolf i min säng med Malin och Ida innan dem stack till skolan och då somnade jag om och sov i en timma. 

Nu sitter jag och planerar min vecka, lägger upp plugget för de kommande dagarna och pluggar, om en stund skall jag gå ner i tvättstugan och hämta upp tvätten och sedan skall jag packa. 

Kommer vara framme i Tranemo ikväll klockan 20:27 ungefär och så blir jag hämtad där, åhhh vad jag längtar! Skall bli så roligt att träffa alla, men framförallt Hedvig för det var för länge sedan vi träffades på riktigt och inte bara sa hej och hejdå. 

Åker hem på onsdag kväll eller torsdag förmiddag, och på kvällen på torsdag blir det restaurang med Emelie och Erica, vilket jag verkligen ser fram emot. 
Har rn grym vecka framför mig med andra ord :) 

Vi hörs sedan, vet däremot inte hur uppdateringen kommer vara dem här dagarna men det märker vi.

Kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0