Ohyra, persikor och buskar.

God morgon folket, hoppas att ni sovit gott. 

Tänker inte gå in djupt på vad som hände igår kväll men usch Sverige. Tror det räcker att skriva så. 

Gick upp sju imorse och tittade på lite Teen Wolf innan Malin och Ida gick till skolan och nu har jag suttit och pluggat psykologi sedan dem gick vid åtta. 
Idag skall jag plugga psykologi och religionskunskap all min lediga tid, samt titta lite på svenskan.

Vid ett tar jag en buss till Sätila för att vara ledare på miniorerna eller vad det nu heter, kan hända att miniorerna är för äldre barn, jaja men ni fattar nog ;) 

Kommer hem runt fem igen och då är det mat, plugg och tv tittande som gäller. 
Skall även sätta på minst en tvätt och så skall Spyker få sig en promenad.

Vi hörs senare, kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0