Paus i pluggandet.

Som sagt så tar jag nu en paus i pluggandet, har ju trots allt pluggat nonstop sedan klockan elva med bara några små raster.
Och jag har fått gjort mer idag är vad jag hade planerat så nu har jag bara ca 15 sidor kvar att läsa ikväll, yes! 

Imorgon skall jag till stallet på förmiddagen då en familj kommer och tittar på hästarna, sedan skall jag hem och plugga i några timmar innan jag skall bort till stallet igen på eftermiddagen.
Jag har nämligen tänkt tillbringa kvällen i stallet, klippa man&svans, longera dem lite, duscha båda två, smörja sadlar och träns och gå igenom alla grejer. 

Men framförallt så skall vi fotografera hästarna, syskonen skall hjälpas åt att ta kort på mig och hästarna tillsammans och så skall jag ta lite fina bilder som jag kan hänga upp på väggen sedan. 
Vill vänta in den gyllene timmen men vi åker dit i god tid så vi inte behöver stressa. 

På lördag morgon kommer ännu en familj och tittar på hästarna och sedan får vi se vad som sker helt enkelt :) 

Nu skall jag sätta på en maskin med tvätt, kolla vad vi skall äta för mat och sedan gå ut i solen lite. 

Kram 


Sötnos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0