Paus

Nu tar jag en välförtjänt paus, första riktiga pausen idag faktiskt...

Iallafall så är nu svenskan inskickad, känns skönt att den är gjord men nu är jag ju nervös inför betyget, haha jaja. Examination nästa vecka iallafall och den är jag gabska nervös inför redan nu.
Förutom svenskan har jag pluggat massa psykologi, shit vilket roligt ämne! 

Fixade med tvätten en snabbis mitt på dagen så nu är ridbyxorna tvättade och redo att skickas. Hinner dock inte åka in till Kinna idag utan tar det imorgon istället, för nu är plugget lite lugnare resten utav veckan. 

Så, nu sitter jag nere i soffan, Ida har poppat popcorn i sin popcornmaskin som hon fick i lördags och Malin står och bakar chokladbollar, vi skall titta på några avsnitt utav Teen Wolf som vi blivit helt beroende utav och jäkla vad bra den är just nu, sjukt! 

Ikväll är det idol och PH som gäller men jag skall även plugga lite samt träna lite här hemma bara. Måste träna upp knät, fotleden och tårna nu, det har blivit mycket bättre och jag kan väl gå ungefär helt normalt, iallafall med skor på, men jag får väldigt ont i tårna lätt och efter mycket gång gör det ont även i knät och fotleden. 

Kände av i alla tre områdena igår efter att jag sprungit runt och lekt med barnen, inte det optimala att spela fotboll, kasta frisbee, köra bläckfisken och köra bolljage... men fy satan vad roligt det var :D 
Sedan är det ju så jobbigt att det inte gör särskilt ont undertiden utan mer efteråt när jag tar det lugnt och det är väl där jag gör helt fel. 

Vi hörs senare. Kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0