Personligt.

Tar en liten paus i pluggandet nu för att säga hej till er, har pluggat intensivt sedan mitt godmorgon inlägg och jag är alldeles strax klar. 

Kommer däremot vänta med att skicka in uppdraget tills ikväll, det blir så personligt i psykologin, eller iallafall mer personligt än vad det är att räkna matte, och man måste verkligen rannsaka sig själv och sitt förflutna. Nu har jag ju gått hos psykolog men hade jag fått jobba med psykologin för några år sedan när jag mådde som sämst hade jag nog ballat ur totalt. 

Therese kommer och hämtar mig vid 14:00 istället för nu, blir kanon för då hinner jag klart plus att jag hinner ta på mig kläder ;) 

Har bestämt att jag åker hem ikväll, haha kan hända att jag ångrar mig när jag väl är hos Therese men jag behöver hem och bara ta det lite lugnt. Vet inte vad det är med mig men det är mycket möjligt att psykologin sätter sina spår. 

Nu väntar psykologin på mig (jäklar vilket tjat det blev om psykologin i det här inlägget, haha, jag ber om ursäkt)

Kram 


Ja, jag sitter bara i bh... och jogging. ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0