Pirrigt.

Nu skall jag strax börja gå mot intervjun, kommer inte ta en timma att gå dit men jag vill verkligen inte komma försent så då är det bättre att jag får sitta och vänta, kanske stannar i centrum och tittar i någon affär om jag ligger bra till tidsmässigt. 

Jag har pluggat lite svenska samt spelat in epokerna och några kända författare från varje epok på mobilen som jag skall gå och lyssna på påväg till intervjun hade jag tänkt. Två flugor i en smäll, motion och plugg samtidigt ;) 

Jag har även tittat lite på vad jag ska köpa till Ida i present och nu har jag en riktigt bra ide, ska prata med alla inblandade ikväll och så får vi se, annars har jag en plan B som också är väldigt bra :) 

Nej, nu ska jag fixa det sista och sedan göra mig redo att gå. 

Kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0