Planerar och fixar.

Ligger i min egna säng helt ensam och skall strax sova, känns konstigt efter två nätter hemma hos T.

Imorgon skall jag upp absolut senast nio, ska städa som en tok, baka, plugga och fixa mig då jag tar en buss vid tre tiden. 
Skall nämligen in till Göteborg med T, Malin och Lena plus att vi möter upp pappa inne i stan. Vi skall köpa presenter till Ida, jag skall små shoppa lite och så ska vi handla ingredienser till att baka till Idas kalas på lördag. 

Har väl istortsätt planerat klart vad som skall bakas och tårtan är nu bestämd vilket underlättar lite, kakor kan man ju slänga ihop lite snabbt men tårtan behöver lite mer planering ;) 
Blir en marängtårta med lite annat gott och roligt, ni får vänta och se! 

Funderar på att göra en rulltårta imorgon om vi har alla ingredienser annars får det bli något annat gott så länge, skall göra så mycket som möjligt redan imorgon då gästerna kommer klockan ett på lördag. 

Sov gott, hörs imorgon. 

Lite inspiration till tårtan :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0