Plugg + glass

Sitter hemma hos T just nu och pluggar psykologi samtidigt som jag äter Sandwich, härlig start på dagen! 

Skall bara kleta på lite smink och sedan är jag redo att gå till mötet, skall bara skriva på lite papper så det går nog fort. Efteråt skall jag till T igen och sätta mig och plugga, får se när och om jag åker hem idag. 

Haha igår när jag kom hem och visade vad jag hade köpt tittade pappa på mig och sa något i stil med "äntligen har du en stil, oftast ser du bara tråkig ut men nu händer det något." öh tack eller något ;) 
Nej men det handlar om att jag inte är bekväm i min kropp, jag har en bild i mitt huvud över hur jag vill klä mig men samtidigt känner jag att det inte är något som min kropp skulle passa i och då skiter jag i den stilen och klär mig i oftast förstora och tråkiga kläder, tråkigt men sant. Nu börjar jag trivas mer i min kropp och igår hade jag verkligen tiden att tvinga mig själv att köpa det som jag verkligen ville ha och därför blev det mer speciella kläder och inte bara en förstor T-shirt från rean. 

Vi hörs senare, kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0