Sämre.

Usch för att vara förkyld. Orkar inte. 

Kunde verkligen inte somna igår för att jag hade så ont i näsan och bihålorna, så det blev en sen kväll. 
Idag är jag piggare men rent förkylningsmässigt så är jag sämre. 

Nu ska jag äta lite frukost och sedan fortsätta städa i Idas rum innan jag skall plugga lite matte.

Ikväll åker jag till T och sover hos honom, om jag inte blir sämre under dagen vill säga... och så ska jag på arbetsintervju imorgon. 

Vi hörs, kram 

Gårdagens efterrätt :) 


Kommentarer
Lisa

Hej! Hur går det för dig att plugga nu när du är sjuk och allt med att du ramla i trappan o så?
Krya på dig!

Svar: Hej Lisa!

Det har gått helt okej, har fått ledig ett tag för att hjärnskakningen inte skulle bli sämre men jag blev rastlös fort och har pluggat lite ändå.
Nu har jag bara en examination denna veckan och det är på fredag så jag förbereder mig inför den och vilar så mycket jag.
Tack så jätte mycket!
Kram
Emma Palmgren

2014-09-09 @ 18:38:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0