Shopping Lista

Har en lista med kläder jag skall införskaffa, är bland annat två kjolar, kommer ju inte kunna använda dem så mycket i vinter kanske men jag känner att köper jag inte dem nu kommer jag bara skjuta upp det mer och mer, så någon utav dem skall bli mina i veckan har jag tänkt ;) 
 
Förutom kjolarna som jag vet att jag vill ha (om dem är snygga irl...) så är dem andra bilderna bara på ett ungefär vad det är jag vill ha, något liknande kommer iallafall snart ligga i min garderob. 
Koftan, nummer 3, är ju sjukt snygg, vet dock inte om jag vill ha den färgen eller om svart eller vit kanske är snyggare och bättre, återstår att se ;) 
 
 
 
Nr 1 // Nr 2 // Nr 3 // Nr 4 // Nr 5 // Nr 6 //


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0