Slappis söndag.

Hade en riktigt jäkla bra kväll/natt och det var så roligt att träffa Emelie egen, en toppen tjej och vi är faktiskt väldigt lika, så ja, det var väldigt roligt! 

Hon kom hit vid 18 tiden och så fixade vi oss, snackade, lyssnade på musik, drack och körde Jag har aldrig... Tog bussen in till stan 21:34 och väl framme gick vi till Trädgår'n, blev bjudna på drink/drinkar, dansade och hade riktigt kul. Träffade en riktigt rolig (men störd, hahaha) kille som också skulle åka samma buss som oss så vi tog följe till Nisse vid 02:34 och hade en speciell bussresa hem som innehöll kissepaus, slagsmål, politiksnack och guldsmycken. 

Låg i sängen redo att sova prick klockan 04:00 och imorse vaknade jag vid 08:20, pratade med Malin om kvällen, åt frukost, tittade på GG och nu ligger jag uppe i sängen igen sedan någon timma tillbaka. 

Börjar piggna till och bli människa nu vilket är bra för jag har lite att stå i ikväll, skall röja nere i tvättrummet hade jag tänkte efter lite tips från Återbruka Mera på Facebook och så ska jag packa. 

Jobbar imorgon till 17:30 och sedan skall jag ta 19:40 bussen till Tranemo för att sova hos mina kusiner några dagar, berättar mer om det i ett annat inlägg, så jag måste vara nästan färdig packad idag då jag inte har mycket tid på mig mellan jobbet och det att bussen går.

Nej, nu skall jag lägga ner mobilen och vilas en pytte stund till. 

Kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0