Somna om.

God morgon. 

T har stuckit iväg till jobbet och jag har väl tänkt somna om och sova i någon timma. Av någon anledning är jag alltid jätte pigg när T's klocka ringer men jag vet att skulle jag gå upp vid 06:00 skulle jag vara död framåt dagen så jag får alltid tvinga mig själv att somna om. 

Ändrade planer för veckan, fick tyvärr F på sista uppdraget i svenskan så jag skall komplettera den nu idag och imorgon och ha examinationen nästa vecka istället. 
Ärligtalat känns det helt okej ändå, visst det är inte kul att få F men jag har inför varje uppdrag varit så himla jäkla nervös över att få ett F och nu när jag har fått det känns det mer som att jag kan slappna av, jag dog inte utav det helt enkelt ;) 
Jag hade missuppfattat en fråga så skall bara rätta till den lite. 
Och att examinationen inte blir imorgon är nog bra, är så himla förkyld att hon antagligen inte skulle kunna höra vad jag säger och jag har ingen lust att sitta och hosta och snora henne i öronen. 
Hade ju velat bli av med det men nu är det så här. 

Förövrigt så skall jag på intervjun idag och sedan åker jag väl hem, får se om jag åker tillbaka till T senare eller om jag stannar hemma. Tror det får bli det sistnämnda faktiskt, har lite grejer att ordna med hemma och då är det ju bra att vara hemma ;) 

Imorgon skall jag ju plugga då och sedan på eftermiddagen skall jag in till Göteborg och titta på present till Ida som skall ha kalas på lördag. Kanske slinker ner någonting till mig också, det vet man aldrig. Hehe. 

Sov gott. Vi hörs om någon timma :) 
Saknar min prinsessa <3 


Kommentarer
Rebecca

Tråkigt att du fick F. Måste dock fråga om det stod "F" på betyget eller om du fick ett meddelande att du måste komplettera ditt uppdrag? Jag har fått det innan i svenskan och undrar om det var samma sak där. :)
Lycka till nästa vecka!

Svar: Ja det var synd. Jag fick F i det uppdraget och så hade hon skrivit som svar på den frågan jag missuppfattat att jag skulle komplettera och skicka till henne, hoppas du förstod :)
Tack så mycket :)
Emma Palmgren

2014-09-11 @ 18:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0