Sov gott.

Nu skall jag släcka lampan och checka ut för idag. Tillbringat hela kvällen (och natten) i sängen och pluggat så nu är svenskan helt klar, bara examinationen kvar på fredag. 

Innan jag somnar skall jag däremot skriva några inlägg till er då jag antagligen inte kommer orka blogga imorgon då det väntar en jobbig dag.

Imorgon väcker pappa vid sju för då skall vi upp och sjunga för Ida som fyller 13 år, därefter har jag planerat att sova i någon timma innan vi måste åka till stallet. 
Celika blir nämligen hämtad imorgon vid elva så innan det ska jag och pappa ha hunnit borsta henne lite och fixa i stallet.

Väl hemma igen skall jag plugga lite matte och psykologi, är faktiskt ganska taggad. 
Haha, det är väl för att jag är så trött så att jag inte orkar tänka klart ;) 

Har dessutom dragit på mig en rolig förkylning, ont i halsen, tät i näsan samtidigt som det bara rinner och lite feber på det med, men jag har bunkrat upp med papper, nässpray och halstabletter här bredvid sängen så jag ska nog kunna sova.

Häpp, sov gott! 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0