Spontant

Satt och tittade på kläder på nätet och fick världens lust att shoppa, så jag satte mig på bussen till Göteborg och nu sitter jag och väntar på bussen hem. Spontant och kul. 

Kom hit vid 15:00 och kommer vara hemma runt 19:00 så det blev aningen längre än vad jag hade tänkt mig men jag är glad och nöjd och nu efter några pommes känner jag mig som en människa igen ;) 

När jag kommer hem skall jag bara packa väskan och sedan åka till T, skall till Hemköp och posta paketet och då tänker jag passa på att köpa något gott som jag kan mumsa på när jag tittar på film, T kommer hem sent nämligen så jag har hela lägenheten för mig själv så jag får lyxa till det lite.

Nej, vi hörs senare.

Kram 






Kommentarer
Anonym

Vem är T? ^^

Svar: T är en kompis ;)
Emma Palmgren

2014-09-17 @ 19:03:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0