Tillbaka till verkligheten.

Kände att det var dags att gå tillbaka till verkligheten nu, orkar inte göra ingenting längre. 

Har tillbringat förmiddagen i sängen och pluggat svenska och nu är jag tillbaka i sängen igen redo att plugga lite till, jag har precis ätit lunch, satt på en omgång disk, hängt tvätt och satt på en ny tvätt. 

Huvudet är bättre och ärligtalat så orkar jag inte bry mig just nu. 
Jag stressar bara upp mig inför plugget och jag har verkligen inte kunnat sova nu flera nätter i rad för att jag stressar upp mig och för att jag inte gör någonting och därför inte är trött. 
Foten är också mycket bättre och jag har tänkt försöka börja cykla lite lätt på träningscykeln, tänkte testa lite nu i eftermiddag efter ett snack med pappa. 

På fredag kommer första personen och skall titta på hästarna, Celika är det dem kommer och skall titta på framförallt men båda är av intresse så vi får se vad som händer. 
Skall ta mig till stallet idag hade jag tänkt (beroende på när pappa kommer hem annars blir det imorgon) och titta till dem, rensa bland grejerna, smörja sadlarna m.m och kanske longera/promenera lite med dem  beroende på hur mitt ben känns. 

Nu skall jag äta upp yoghurten och sedan fortsätta läsa om efterkrigstiden :) 

Kram 

En blöt och lerig liten Celika :)  


Kommentarer
michelle

vilken sötnos :D

2014-09-04 @ 15:01:30
URL: http://michhagg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0