Torsdag

God morgon alla fina! 

Åh vad härligt med fint väder, jag har öppet fönster så jag hör fåglarna kvittra utanför. Däremot är det lite kylig luft som kommer in genom springan vilket påminner mig om att det faktiskt är september redan. 

September. 
Det är sjukt vad tiden går fort.
Och på måndag fyller Ida år, 13 år. 

Idag skall jag plugga och fixa med tvätt, det är planen iallafall och så får vi se vad som händer. 
Alex är dessutom hemma och sjuk idag igen och idag vaknade jag upp med snorig och tät näsa plus lite halsont, men det har nog gått över om en stund när jag har vaknat till ordentligt. 

Vi hörs, kram

<3


Kommentarer
Susanna Maria J

Ja tiden flyger förbi!

2014-09-04 @ 11:22:33
URL: http://oslofru.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0