Utnyttja.

Hallå på er, klockan är över midnatt och jag borde egentligen sova men jag har världens idéer till inlägg och då vill jag utnyttja det och därför får jag hålla mig vaken ett tag till. 
 
Kom hem klockan 23:05 och då packade jag upp väskan, skickade in psykologi uppdraget efter att ha läst igenom och redigerat det, snackade med pappa och nu har jag precis tvättat bort sminket och borstat tänderna. 
Testade även kjolen som dem köpte med sig hem och den sitter som en smäck, kanske att den är aningens lite för kort men jag tror inte det gör så himla mycket, dem fick dessutom gå till tre olika Hm affärer för att hitta den i storlek S så det är jag väldigt tacksam över! 
 
Nu skall jag som sagt skriva ihop några inlägg, lyssna på härlig musik, tända lite ljus och sedan skall jag sova, iförsig är det väl bara bra om jag är uppe sent idag och sover lite längre imorgon så att jag orkar festa hela natten imorgon men jag har lite att stå i imorgon så jag kan inte alls ta sovmorgon tyvärr. 
 
Skall upp imorgon och städa, duscha och bara fixa i ordning innan Emelie kommer runt fem, sex tiden, åhh jag är så taggad! 
 
Vi hörs imorgon, sov gott! 
 
 
Bjuder på en härlig bild tagen med Alex data, haha. Detta var inte alls länge sedan men jäklar vad mitt hår har vuxit... 
Och här är en bild tagen i i dag (i fredags), visst nu har jag uppsatt hår på bilden så man ser inte hur mycket det faktiskt har växt men det är en hel del ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0