You.

Hallå i stugan, hoppas allt är bra med er! 

Är hemma sedan 15:00 och håller nu på att laga mat och tror minsann att det blir min godaste köttfärssås hittills. Det ända som saknas är rivna morötter i, haha menmen.

Efter maten åker jag tillbaka till T, hade nämligen blivit lite missförstånd så intervjun blev framflyttad till imorgon istället och då är T snäll och låter mig sova hos honom en natt till ;)
Så ikväll när jag kommer dit skall jag plugga och vänta på att T kommer hem och sedan blir det väl idol och PH. 

Imorgon skall jag ha Övningsmunta med min svenska lärare och sedan intervjun då, blir en hektiskt och psykiskt jobbig dag imorgon men det skall nog gå bra. 

Nu skall jag kolla om pastan är klar, kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0