11:27

Jag startade datan imorse för att titta in och säga godmorgon men jag hann aldrig och fick istället slänga i mig lite fil och flingor, mitt nya beroende har blivit vaniljyoghurt med fruktmüsli (tar bort russinen) och så tunt skivad banan till, mums! I alla fall så gick jag upp åtta och åkte till gymmet, fokuset idag blev kondition och sedan lite mage och ben, imorgon väntar ett rygg och arm-pass och det skall bli riktigt kul. 
 
Nu har jag precis kommit hem från både gymmet och en promenad med Spyker i det dåliga vädret, usch vart är solen och värmen egentligen? 
Jag vet att förra året runt den 14 mars var det sol och varmt ute för då satt vi ute på altanen och hade kalas med goda tårtor för Alex och Malin, hoppas att det är likadant iår. 
 
Jag tänkte fixa lite lunch och sedan får vi se vad som händer idag, men vi hörs kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0