bebis

Försöker skriva detta medan jag bär på Spyker, även kallad min lilla bebis, haha nej men ibland är han väldigt mammig och gosig och vill att jag skall bära honom vad jag än gör och just nu är ett sådant tillfälle. Tur att han är söt i alla fall. 
 
Är på sjukligt dåligt humör, vill gråta och skrika på en och samma gång så nu har jag precis städat och dammsugit här hemma samt bakat en kladdkaka att sitta och trycka i mig samtidigt som jag tittar på Ninja Warriors med Alex, blir tidig läggdags idag och så tänker jag avsluta kvällen med ett avsnitt utav Arrow, usch vilken jobbig dag. 
Vi hörs imorgon och då hoppas jag att jag är på lite bättre humör, men vi får väl se. 
 
Kram
 
Haha vilken fin bild, men det är kanske bättre än inget i alla fall ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0