Burn the pages

Hallå på er igen, tänkte bara skriva här innan det är dags för mig att gå ut till bussen. 
 
Gjorde havregrynsgröt bara för att sedan stå och spotta i handfatet, något hade passerat bäst före datumet för länge sedan tyvärr, så jag fick mig inte min gröt, istället blev det en extra god kopp med varm choklad och lite yoghurt. Vilket inte var helt fel det heller om jag skall vara ärlig.
Nu har jag pluggat, fixat mig och ätit lunch vilket bestod utav rester från gårdagens super goda middag, vilket jag inte hade något emot alls ;)
Pappa kom hem för en timma sedan och vi har pratat om allt och möjligt, dessutom hade han med dig Marabou´s nya smak Japp, han tyckte inte om den alls och jag älskade den, usch vad god den var, testa den om ni har möjlighet. Jag tycker egentligen inte om Japp men den smakar lite lakrits och typ kakdeg, haha ja god var den i alla fall.
 
Nu skall jag lyssna på Sia, kolla instagram och bloggar innan det är dags för mig att gå, borde packa det sista i väskan också... 
 
kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0