Carrying those fears around

Haft en riktigt dålig dag rent psykiskt, eller ja, en dålig vecka egentligen, förra veckan la jag all ledig tid på att träna för att slippa tänka men denna veckan har jag än så länge inte tränat alls och jag känner mig bara tom och konstig, så fort jag tillåter mig att känna något alls vill säga. Usch, vill att denna känslan skall gå över nu. 
 
Blir inget jobb för mig idag däremot, kanske skulle behövt tänka på något annat en stund men jag måste verkligen plugga för det har jag också undvikt för länge nu. Sitter och pluggar psykologi 2a just nu och har skickat in första provet och är strax klar med första uppdraget så det känns skönt att beta av något litet på min meter långa lista med "plugg-måsten". 
 
Igår var jag och Malin inne i Göteborg, vi kollade faktiskt på balklänningar, jag kommer ju tyvärr sorgligt nog inte gå på någon bal men jag ville testa lite klänningar och få uppleva det i alla fall så jag och Malin åkte in vid tio och så mötte vi upp H och tittade i affärer innan vi åkte med Mormor hem klockan 14, en härlig förmiddag faktiskt. På kvällen och eftermiddagen kan jag inte riktigt minnas vad jag gjorde exakt men jag vet att jag sov lite, höll på med datan och så pratade jag med Julia i telefon i två timmar, haha det blir så när man inte har pratat på för länge men nu har vi bestämt att vi skall ses någon dag så det ser jag fram emot. 
 
Idag är det en vecka kvar till lilla Alex fyller arton år, helt sjukt, vi håller på att planera kalas som antagligen blir veckan Malin kommer hem från England. Däremot skall jag och Alex fira någon dag nästa vecka, inget bestämt alls än men så fort det är skall ni få veta mer här. 
Under förmiddagen idag har jag tittat på Oscarsgalan och en utav mina favorit skådespelare vann priset som Årets bästa manliga skådespelare, jag såg Eddie Redmayne första gången på tv:n för ca fem år sedan när Svärdet och Spiran sändes på kanal 3 och efter det har han varit en stor favorit. 
 
Nu skall jag lyssna på musik och vänta på att pappa kommer hem så att jag kan bolla lite ideér angående fördjupningsarbetet i psykologin. (hörde bussen komma nu) 
 
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0