En fin helg.

Åh vilken fin helg jag har haft och det hoppas jag verkligen att ni också har haft!
 
Åkte ju till H i lördags och vi möttes i stan och så tog vi en fika innan vi åkte hem till honom, promenerade upp för ett berg där vi satt och fikade innan vi gick hem till honom igen och bakade bullar, en mysig lördag med andra ord. med mycket fikande... ;)
Tog bussen hem idag 16:58 och sedan jag kom hem har jag ätit mat och bara tagit det lugnt, imorgon börjar en ny vecka och jag har lite plugg att ta tag i men jag skall även ta några lediga dagar eftersom skolan har ledigt och eftersom jag pluggade förra veckan trots att det var tänkt att det skulle vara mitt lov. 
 
Imorgon åker jag till gymmet klockan åtta och när jag kommer hem igen skall jag plugga och sedan skall jag till psykologen vid två tiden, så det blir inget jobb för mig imorgon tyvärr. På kvällen kommer mormor hit en stund och så skall jag förhoppningsvis träffa Sara en stund på kvällen också, för länge sedan vi sågs nu så nu har vi massa att prata om ;) 
 
Nu har jag tänt doftljus och lagt mig i sängen, har tänkt börja titta på This Means War men jag skall inte somna för sent för då orkar jag inte gymma ordentligt i morgon. 
 
Vi hörs, kram 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0