Fredag

God morgon, fredag och helg väntar och jag är taggad, oavsett vad som hittas på.
 
I morse ringde klockan sju och då hoppade jag upp ur sängen och tog på mig mina träningskläder, snörade på mig mina joggingskor och nu har jag precis kommit in från först en 2 kilometer jogging runda och sedan en nästan 2 kilometer promenad med Spyker, sitter därför i Alex rum framför datan i träningskläder och äter frukost och om en pytte stund, kollade på klockan nu och insåg att jag måste skynda mig lite, åker jag till gymmet, skall bara packa ner vanliga kläder att ha på mig påvägen hem från gymmet och sedan är jag redo. 
 
vi hörs när jag kommer hem!
 
Bild från igår när jg var på strålande humör, känner mig faktiskt lite bättre efter jogging rundan... skönt det!
 
 
 
 


Kommentarer
Oslofru

Fin du är! Hoppas du får en underbar helg :D

Svar: Tack fina du! Detsamma till dig! :D
Emma Palmgren

2015-02-20 @ 08:16:19
URL: http://www.oslofru.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0