Godnatt min skatt

Tänkte ta mig tiden och titta in och säga sov gott, plugget går väldigt bra just nu så jag tänker avsluta när det går bra så att jag somnar med en bra känsla i magen och så skall jag fortsätta på samma spår imorgon helt enkelt. 
Haft en väldigt bra söndag, jag och pappa åkte ju in till stan lite spontant och handlade mat, köpte med oss årets första semlor, så efter riktigt god köttfärsås åt vi semlor framför tv:n. Så i mat väg har det varit en perfekt dag, haha, nej men jag har varit sugen på semlor i flera veckor, kanske till och med månader, och vi som brukar äta semlor så fort det går att få tag på var väldigt sena iår så det var verkligen på tiden ;) 
 
Spanskan är som sagt inskickad och svenskan går för första gången på flera veckor faktiskt frammåt, har inte gjort ett sådant här stort och ordentligt arbete sedan högstadiet tror jag och det var ju ett antal år sedan så det var lite jobbigt att komma igång men nu när jag väl lyckades sparka mig själv i baken och sätta igång rullar det på ordentligt. 
Imorgon skall jag gå upp klockan sju med pappa, plugga och sedan skall jag antagligen in till stan och träffa H någon gång, får se när det blir beroende på plugg och annat kul, men det märker vi imorgon. 
 
Vi hörs imorgon, hoppas att ni haft en fin helg. Kram
 
 
 
 


Kommentarer
Louiza Mathiassen

vad fin du är! :)

Svar: Tack fina du! :)
Emma Palmgren

2015-02-08 @ 23:58:14
URL: http://louizasarmband.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0