I don't need no sympathy

Gårkvällen slutade väldigt bra och mot eftermiddagen började mitt dåliga humör gå över, vilket var så himla skönt!
Vi syskon var ensamma hemma igår så jag lagade jätte god middag, potatismos, köttfärslimpa med svartpeppar och sirapstäcke och ungsbakad lök i gräddsås, mums!
 
Avslutade kvällen med att baka kladdkakemuffins som vi åt framför bra filmer, jag gick och la mig runt tolv tiden och imorse ringde min klockan nio, hade utvecklingssamtal med min mentor och sedan dess har jag pluggat, bakat scones och nu ligger jag i min säng och lyssnar på Adam Lambert´s senaste album från 2012 och skall precis ställa mig och sminka mig. 
Åker och jobbar klockan 15 så idag blir det inget gym, kanske tränar lite här hemma dock men det får vi se ikväll när jag kommer hem. 
 
Nu är det bäst att jag sätter fart så att jag inte missar bussen, kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0