just one more

God natt och sov gott, klockan ringer åtta imorgon och då skall jag och Alex till gymmet, skall bli riktigt härligt och jag är super taggad. Tror jag tänker köra ben och rumpa men jag hinner nog ångra mig ett antal gånger innan jag väl är på plats redo att köra, får se lite vad Alex känner för också så kanske vi kan träna ihop. 
 
Har tittat på en riktigt bra film som jag har tänkt skriva om här imorgon och nu skall jag avsluta min tisdag med att starta ännu en film, vet inte varför men efter en bra dag kände jag bara att jag var på gråt humör och då passade i alla fall film nummer ett bra och det tror jag att nästa film kommer göra också. 
 
Vi hörs imorgon, hoppas att ni haft en fin tisdag. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0