Måndagkväll

Har inte orkat blogga fören nu men det blev aldrig att jag åkte till Göteborg efter jobbet, kompisen jag skulle träffa var tvungen att jobba över så vi bokar om till en annan dag helt enkelt, inte mer med det, och det gjorde att jag kom hem lagom till pappas goda Thai gryta, mums och denna gånger var det inte så stark så att jag satt och kallsvettades och typ grät vilket jag gjorde förra gången papap gjorde liknande gryta, haha. 
 
Imorgon vet jag inte riktigt hur min dag blir än, oavsett blir den nog helt grym, min jäkla pms är borta och jag är äntligen glad och pigg igen, precis som det skall vara. 
 
Nu insåg jag precis att klockan är mycket mer än vad jag trodde så vi hörs imorgon. 

Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0