Min helg

Oj oj vilken helg jag haft, både bra och dåligt oj oj kan jag ju säga. Haha men mest bra kanske ;) 
 
Gick till Sara i fredags så vi pratade om allt och inget innan vi gick och la oss, vaknade vid tio och då var det bara att sätta fart med att fixa inför kvällen, vi städade, handlade, lagade mat, dekorerade och så fixade vi ju självklart oss själva också. Klockan fem kom det massa fina tjejer, sammanlagt var vi åtta stycken och det var väldigt kul att träffa andra kompisar till Sara och vi hade väldigt kul. 
Till förrätt bjöds det på bål, ostar, salami och lite kex och själva varmrätten var klyftpotatis, kyckling med bacon täcke, sås och en stor och god sallad, till efterätt blev det självklart tårta och så bjöds det på chips efteråt. Himla gott alltihop!
 
Klockan 21:33 åkte vi in till Göteborg och Excet, vårat sällskap minskade och väl inne på Excet var vi fem stycken, vi drack gott och dansade sönder, haha har aldrig haft så ont i mina fötter och knän men det var väldigt kul!
Runt klockan tre upptäckte Sara däremot att hennes mobil var borta så vi tillbringade några timmar till att leta efter den, vakterna var helt underbara och hjälpte till och var trevliga men det slutade tyvärr med att vi fick lämna utan hennes mobil. 
Vi gick till Burger King när dem stängde klockan fem och så åt Sara och Johanna fyllemat medan jag typ bara spydde av lukten, förstår verkligen inte hur man kan äta sådant fett och "äckligt" när man har druckigt, det är först dagen efter som jag blir sugen på "fyllemat", men i alla fall, vi lämnade där när dem stängde och gick till centralen, sov på de hårda bänkarna i en timma innan vi upptäckte tio minuter innan bussen skulle gå att den var inställd, vi hittade två trevliga vakter som tog reda på vad som hänt och då visade det sig att busschauffören hade kört vilse, lixom va?! 
Nästa buss hem skulle gå om två timmar så vi satte oss på Expresso House och så köpte jag en frukost meny och åt medan dem andra två sov som stockar i dem sköna fåtöljerna, klockan 08:58 tog vi äntligen bussen hem efter en lång väntan från klockan 05. 
 
Jag kom därför hem klockan tio idag och sedan dess har jag sovit, ätit semla, sovit, ätit god middag som bestod utav potatisgratäng, helstekt fläskfilé och god sås, hämtat mina saker hos Sara och nu ligger jag i sängen och skall sova. Vet att jag kommer hata mig själv imorgon när klockan ringer åtta men jag kommer älska mig själv när jag väl kommer hem från gymmet några timmar senare, så ja, nu skall jag sova så att jag orkar en dag i morgon också. 
 
Bilder från kvällen kommer, Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0