Nej

Tog mig inte upp åtta imorse och åkte till gymmet, eller jag vaknade vid typ halv sex och kunde inte somna om men då låg jag och velade över om gymma verkligen var det jag borde lägga dem timmarna på, så jag bestämde mig för att stanna hemma och istället plugga. Känns mycket bättre och så får jag bara gymma imorgon istället, blir precis lika bra. 
 
Sitter just nu i Alex rum framför datan, skall strax (så fort jag bloggat klart) gå ut till köket och fixa havregrynsgröt, Sara gjorde den godaste havregrynsgröten jag ätit i lördags till frukost så nu är jag sjukt sugen på det, så jag tänker fixa det och göra en kopp med varm oboy som jag tänker mumsa i mig. 
Skall ringa ett viktigt samtal, plugga och klockan två åker jag till jobbet, har inte varit där på flera veckor nu av flera anledningar så det skall bli väldigt roligt att träffa alla goa barnen igen!
 
Direkt efter jobbet skall jag in till Göteborg för att möta upp en kompis vilket skall bli roligt, får se vad vi hittar på och när jag kommer hem men vi hörs mer om det ikväll eller imorgon. 
 
Kram, 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0