Onsdag

Jag hade en väldigt bra tisdag kan jag säga och jag kom inte hem fören klockan 23, så det blev en lång "fika" hos mormor ;) 
Haha nej men först satt vi och fikade och pratade massor, tillslut var det mörkt ute och klockan närmade sig mat dags så då värmde mormor på färdig grillad kyckling och så satt vi och mumsade på det samtidigt som vi pratade ännu mer, lämnade henne vid nio och så kom jag innan för dörren hemma mer exakt 22:30. 
Avslutade dagen med lite hemska nyheter, eller vi får väl se, men det gjorde i alla fall att jag hade svårt att sova och jag var allmänt ledsen, arg och rädd. 
 
Tog mig i vilket fall som helst upp klockan åtta, åt frukost och sedan åkte jag till gymmet och körde ett riktigt grymt pass! Så fort energin började ta slut tänkte jag på anledningen till alla känslorna och så fick jag orken att kämpa lite till. Fokuset låg på mage men jag körde några ben och rump övningar också och så sprang jag även på bandet. 
 
Nu har jag fått i mig lite lunch, bestående utav chili con carne och jag skall strax starta en film eller ett avsnitt utav någon serie, värma en kopp varm oboy och sedan bara mysa en stund. Om några timmar åker jag till Göteborg och jobbar, så jag kommer inte hem förens sent ikväll idag igen, får se lite vad vi hittar på inne i stan men det blir nog väldigt bra. 
 
Vi hörs, kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0