Onsdag

Nu är onsdagen snart slut och imorgon är det torsdag, jag skall imorgon plugga och jobba men mer om det imorgon och så kan vi prata om dagen istället ;) 
 
Pluggade lite idag och det mesta gick nog faktiskt rakt ut genom andra örat igen om jag skall vara ärlig, är så sjukt seg i huvudet men imorgon skall jag plugga ordentligt för jag har massa som behöver bli gjort. Jobbade ju 16:30-19:00 och vi tillbringade större delen ute i stallet vilket var himla mysigt, fast... kallt men härligt, och det var skönt att få andas lite häst efter ett långt uppehåll. Väl hemma åt jag middag och sedan dess har jag pratat med pappa och sedan tränat lite, nu skall jag tvätta ansiktet och sedan kolla på ett avsnitt utav Arrow, åhh som jag längtat! 
 
Vi hörs imorgon, kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0