Plugg-upptagen.

Har tillbringat hela min lördag i sängen framför datan pluggandes, spanska uppdraget är strax klart och svenska uppdraget och också på g, imorgon skall jag bara göra klart det sista vilket innebär att spela in två ljudfiler och sedan skall det skickas in så att jag kan ta lite lov nu i veckan. Kommer behöva plugga lite svenska i veckan också tror jag men lite ledigt utöver jobb skall jag se till att ha. Denna helgen blir en plugg helg med andra ord, skall plugga så mycket jag bara orkar. 
 
Jag gymmade faktiskt med Lena igår, rygg, axlar, armar och mage fick sig ett pass och idag har jag träningsvärk, det var nog inte världens bästa idé att gymma igår då jag kände mig sämre efteråt, kände mig febrig och hängig men det har gått över idag så det var nog ingen fara. Förutom lite hosta är jag nu frisk, okej, min näsa rinner och snorar lite men det räknar jag inte ens till kategorin "sjuk" just nu då jag bara vill bli helt frisk.
Var på världens party-humör igår men det hade verkligen inte varit en bra idé, tänker nog faktiskt hålla mig inne tills Sara's födelsedag om två veckor, det kan min kropp verkligen behöva efter denna sega och långa förkylningen. 
 
Igår samlades hela familjen och firade så vi åt god hemmagjord pizza och sedan tittade vi på The Lone Ranger och åt chips, det var en väldigt härlig film och vi alla satt och skrattade oss igenom den. Idag skall vi äta hamburgare och titta på Melodifestivalen, himla mysig helg helt enkelt vilket är skönt nu när jag pluggar varje vaken stund men det är så det blir när man har varit sjuk och ligger lite efter med plugget. 
 
Vi höres, kram
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0