Running from my heart

Hejsan! Fredag idag och en fin helg väntar, skall ni hitta på något speciellt på alla hjärtans dag imorgon? 
 
Gick upp nio imorse och åkte till gymmet med Alex, körde ett riktigt bra pass och det känns väldigt skönt efter ett mindre bra pass i onsdags. Fokuset låg på armar, axlar och rygg men sedan körde vi lite ben/rumpa och mage så det gick väldigt bra. Nu efter gymmet har jag bara städat och fixat här hemma, skall gå och hänga upp en tvätt och sedan skall jag strax gå och sätta mig och plugga lite, vill städa mitt rum också så det skall jag se till att få gjort idag. 
Får dessutom se om jag åker till H ikväll eller imorgon, det är inte riktigt bestämt än men oavsett så har jag lite att göra innan jag åker. 
 
Vi hörs!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0